Известие

Collapse
No announcement yet.

Много пуши черно таз кола :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Много пуши черно таз кола :(

    Пуши черно когато искам и когато не искам. С повод и без повод. Потеглям и пуши черно, режа и пуши черно карам нормално пуши пак. Грозно е. за 10 000км долях 500 грама масло и го прелях доста над максимума. Явно не гори фрапиращо маслото. Нови стари филтри пак си пуши. Никакви нацепени маркучи няма. Върви си супер колата. Абе сичко е перфекно само дето пуши. Не дава грешки при диагностика. Незнам вече кво да правя. Приемам всякакви мнения. Вече си мисля да направя ауспуха края му като на бмв 525 извит надоло към земята поне да не пуска кълбета по хората зад мен като на бмвто Ще са побъркам. Толко да ме кефи тази кола и като погледна отзад и почвам да псувам

  • #2
    Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
    Пуши черно когато искам и когато не искам. С повод и без повод. Потеглям и пуши черно, режа и пуши черно карам нормално пуши пак. Грозно е. за 10 000км долях 500 грама масло и го прелях доста над максимума. Явно не гори фрапиращо маслото. Нови стари филтри пак си пуши. Никакви нацепени маркучи няма. Върви си супер колата. Абе сичко е перфекно само дето пуши. Не дава грешки при диагностика. Незнам вече кво да правя. Приемам всякакви мнения. Вече си мисля да направя ауспуха края му като на бмв 525 извит надоло към земята поне да не пуска кълбета по хората зад мен като на бмвто Ще са побъркам. Толко да ме кефи тази кола и като погледна отзад и почвам да псувам
    Иди да ти мернат компресията

    Comment


    • #3
      хм. каде в плд мерат такова нещо? a може ли да е от турбо. моя монтиор вика че е отслабено в високите обороти. показваше 1700 а той вика че там трябва да е 2000
      Last edited by k1lcone; d.m.y г., 12:36.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от k1lcone Покажи съобщение
        хм. каде в плд мерат такова нещо? a може ли да е от турбо. моя монтиор вика че е отслабено в високите обороти. показваше 1700 а той вика че там трябва да е 2000


        Приятелю заглеждал ли си на какви обороти ти се включва турбината? Но все пак е нормално колата да си попушва дизел е.Да не смуче от някъде въздух?
        sigpic
        ex 147 JTD by Turbon
        Giulietta multiair - the new passion

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Turbon Покажи съобщение
          Приятелю заглеждал ли си на какви обороти ти се включва турбината? Но все пак е нормално колата да си попушва дизел е.Да не смуче от някъде въздух?
          Турбината не се включва и изключва
          Тя си работи постоянно, но вдига по-високо налягане при по-високи обороти и т.н.

          На мен ми пушеше повече, когато ми запецна ЕГР-то, но тогава започна да върви много слабо в ниските
          sigpic

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
            Турбината не се включва и изключва
            Тя си работи постоянно, но вдига по-високо налягане при по-високи обороти и т.н.

            На мен ми пушеше повече, когато ми запецна ЕГР-то, но тогава започна да върви много слабо в ниските

            Така е прав си колега,явно не съм се изразил добре .Благодаря за корекцията . Мойта също пуши но само като я настъпя много сериозно.
            sigpic
            ex 147 JTD by Turbon
            Giulietta multiair - the new passion

            Comment


            • #7
              И аз съм така колега..пуши и върви! всичко смених..филтри, дебитомер, проверих маркучите...и всичко е ОК! Не знам къде е причината, но ще я намерим, важното е, че колицата си върви добре въпреки кълбетата дим ..
              Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

              Comment


              • #8
                И моята беше така до днес,но пушеше на над 3000 оборота,на диагностиката ми показа грешка в дебитомера и някаква джаджа кято контролира изхода на изгорелите газове(не можах да го запомня на английски).Изчисти грешките и сега пропушва само когато я форсирам на място и то при много високи обороти.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD 2003 г 150+sigpic

                Comment


                • #9
                  върви си екстра. на 2000 оборота колата са истрелва. и на 3500 се едно са исключва. до края на годината смятам да купя ново турбо ако тва е заминало и ще видим кво ще стане. грешки при диагностика не ми дава

                  Comment


                  • #10
                    колегата е прав за турбото, моето го чувам осезаемо и на 1400 оборота, тоест вие си
                    sigpic
                    Gulfstream G650 with Italian design...

                    Comment


                    • #11
                      колега и мойта си пуши ама на мен ми казаха че нямам обогатител и подава много богата горивна смес. като я сръчкам от 5 на 4 и зад мен става МЪГЛА!

                      Comment


                      • #12
                        смятам да купя ново турбо
                        Хубаво е да направиш първо един тест с читав дебитомер,пък после даваи пари за каквото и да е.
                        Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                        159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                        NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                        Comment


                        • #13
                          Ново турбо се купува, когато си сигурен, че е от него. Дори и да не надува както трябва, причината може да не е задължително в турбото.
                          Има си специализирани сервизи за диагностика на турбокомпресори, където могат да кажат със сигурност дали е дало фира и да препоръчат какво да се прави. Не винаги се налага смяна с ново, може само с ремонт да се размине
                          БТВ, двигателят ти 105 или 115 коня е? Има бая разлика
                          Last edited by trustworthy; d.m.y г., 09:37.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #14
                            105 e. един приятел ме записа да тествам на няква фирма частите дето продава. ако има дебитомер ще вида тамън дали е от него. и после ако пак пуши ще свалим турбото да го гледаме

                            Comment


                            • #15
                              А на място пуши ли ти пак? При всички положения трябва да провериш дебитомерчето. Доколкото съм чувал, не винаги може да се хване дебитомер на диагностика. Поне не от всеки диагностик
                              _______
                              146 JTD - ex
                              Renault Megane II 1.5 dci - ex

                              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                              Comment

                              Working...
                              X